Hasta ve Çalışan Görüşlerini Değerlendirme Ekibi
18 Eylül 2023



HASTA VE ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİNİ DEĞERLENDİRME EKİBİ

  • 1.AMAÇ: Hasta ve Çalışanların hastanemiz hizmet süreci ile ilgili görüş ve önerilerine yönelik yazılı bir sistem oluşturmak.
  • KAPSAM: Hastanemizden hizmet alan hasta, hasta yakınları ve çalışanları kapsar.
  • KISALTMALAR:-
  • TANIMLAR:-
  • SORUMLULAR:
    • Başhekim
    • Kalite Yönetim Direktörü
    • Kalite Yönetim Sorumlusu
    • Öneri Değerlendirme Ekibi
      • Çalışan, Tesis ve İdare ile İlgili Görüşleri Değerlendirme Ekibi
      • Hasta Görüşlerini Değerlendirme Ekibi
  • FAALİYET AKIŞI:
    • 6.1.Hastanemiz çeşitli bölgelerine yerleştirilmiş bulunan öneri kutuları 15 günde bir (Pazartesi günlerinin resmi tatile denk gelmesi durumunda ilk mesai günü) Kalite Yönetim Biriminin görevlendireceği personel tarafından açılarak öneriler Kalite Yönetim Birimi Sorumlusuna teslim edilir.
    • 6.2.Hasta ve çalışanlardan gelen görüş ve öneriler internet üzerinden de bildirilebilir.
    • 6.3.Öneri formları Kalite Yönetim Birimi Sorumlusu tarafından okunarak ilgili ekiplere göre ayrılır ve Öneri Değerlendirme Takip Defterine kayıt edilerek, ekip sorumlularına gönderilir.
    • 6.4.Öneri formları Öneri Değerlendirme Ekipleri tarafından toplanarak değerlendirilir.

    o Kalite Yönetim Direktörü ve Kalite Yönetim Sorumlusu ve Başmüdür yer alır.

    • 6.6.1.Çalışan, Tesis ve İdare ile ilgili görüşlerdeki konu başlıklarına göre müdürlükleri ilgilendiren öneriler ilgili müdürlüklere, Akademik personele teşekkürü içeren öneriler Yazı İşleri Müdürlüğüne gönderilir ve Başhekim imzası ile ilgili Anabilim Dalına gönderilir.
    • 6.6.2.Önerilerin değerlendirilmesi sonunda ilgili müdürlük tarafından gerektiğinde iyileştirme faaliyetleri başlatılır.
    • 6.6.3.Müdürlükler öneri cevaplarını Kalite Yönetim Birimine gönderir. Öneri cevapları Kalite Yönetim Birimi tarafından iletişim bilgileri olan öneri sahiplerine çeşitli yöntemlerle (e-mail, posta, telefon vb.) geri bildirimde bulunulur.
    • 6.6.4.Kalite Yönetim Birimi Sorumlusu her yılsonunda öneri formları ile ilgili bir rapor hazırlar, yönetime sunar.

     

    6.5. Hasta görüşlerini değerlendirmelerinde;

    o Kalite Yönetim Direktörü, Hasta İletişim Sorumlusu ve Hasta Hakları Ekibi yer alır. 6.5.1.Akademik personel hakkında şikayet ve hizmetle ilgili şikayet formları Hasta Hakları Birimine araştırma yapılması ve çözümüne yönelik gönderilir.

    6.5.2. Hasta İletişim Birimi gönderilen öneri ve görüşler hakkında araştırma yapar ve gerekli yazışmaları yapar ve iyileştirme faaliyetleri başlatılır. Önerilerde adres bildirilmiş ise görüş bildiren hasta veya yakınına geri bildirimde bulunulur.

  • İLGİLİ DÖKÜMANLAR:
    • Öneri Değerlendirme Formu
  • 6.6.Çalışan görüşleri, Tesis ve İdari ile ilgili gelen görüşlerin değerlendirilmelerinde;